بازی EXTASY VISUAL SHOCK

خبر مهم برای علاقمندان بازی های گوشی و علاقمندان سبک ویژوال-کِی؛ انتشار بازی ریتم جدید گوشی با محوریت ویژوال-کِی به اسم "EXTASY VISUAL SHOCK" با حضور و نقش آفرینی اعضاء گروهان افسانه ای "X Japan" و "LUNA SEA" و "GLAY" به زودی!

 

در طول زمان دنیای بازی های گوشی با انواع بازی های ریتم ژاپنی که در انواع و اقسام منتشر می شدند همراه بوده؛ از ریتم گیم های انیمه ای گرفته، تا آیدلی، وکالوئید، و غیره(...) - اما آیا هیجکدام از آنها به این دستآورد رسیده اند که روح اسرارآمیز راک ژاپن یا به بیانی "روحِ ویژوال-کِی" را به بازیکن القا کنند؟
حال بالاًخره این امکان برای طرفداران ویژوال-کِی فراهم شده تا تجربه مزبور را همراه با موسیقی و صحنات این سبک، یعنی سبک مورد علاقه خود در یک بازی ریتم یعنی "EXTASY VISUAL SHOCK" (یا به اختصار - EXTAV) تجربه کنند.

 


این بازی که توسط شرکت "GREE" با همکاری مستقیم با ستارگان گروهان نامبرده شده در دست پیاده سازی می باشد، قرار هست در دو سیستم عامل IOS و Android و با درخشش ستارگانی نظیر "Yoshiki" و "Hisashi" و "Heath" و "Inoran" و "Jiro" و "J" و "Ryuichi" و "Sugizo" و "Takuro" و "Teru" و "Shinya" و چندی دیگر(...) در Google Play و App Store منتشر شود.


بازیکن در این بازی قادر خواهد بود از میان عمده ای از دکور های فضای داخلی و ساز های مختلف برای شخصی سازی اتاق خود استفاده کرده و به آواتار های ناز از اعضاء هنرمندان مذکور در انواع پوشش ها دسترسی پیدا کند.

 

  • گیمپلی و فضای بازی

 

در ادامه حین پیشروی در گیمپلی و داستان، این امکان وجود خواهد داشت تا مصاحبات و صحنات ویژه ای از این هنرمندان را باز و تماشا کند.

 

گیمپلی این بازی نیز طبق معمول به مانند تمام بازی های ریتم، حاکی از یک موزیک ویدئو و یا کنسرت در بکگراند و یک صفحه برای اجرای ضربات آهنگ خواهد بود.

 

  • Glay

 

  • Luna Sea


متاسفانه این بازی فعلاً تنها در ژاپن و طبعاً در زبان ژاپنی قابل دسترسی می باشد، اما درست مانند این و چندین بازی غیرقابل دسترسی دیگر، همیشه میتوان راهی برای نصب آن پیدا کرد که به محض دست یابی به اطلاعات بیشتر این مطلب به روز رسانی خواهد شد. (کلیپ تریلر این بازی در تلگرام ارسال گردید.)

 

لینک این بازی در گوگل پلی

سایت رسمی EXTAV

 

تهیه و تنظیم؛ 𝕬𝖗𝖆𝖙𝖆 (آرتا.م)

❞حق نشر مگر با ذکر منبع(jrock.blog.ir) محفوظ می باشد. و اگر این مطلب به منظر آموزشی کمکی در راستای تولید محتوای شما کرد خوشحال میشویم با درج نام/منبع از سایت/نویسنده تشکر یاد کنید.❝

ما را در تلگرام نیز دنبال کنید.

©️Jrock.blog.ir