این سوپرگروه که توسط وکالیست گروه محبوب 【Dir en grey】 آقای Kyo به یاری Takumi و Uta(اولی عضو سابق Rentrer en Soi و دومی 9Goats Black Out و...) در سال ۲۰۱۳ تحت لیبل ”Free-Will” تشکیل و نام آن براساس ناول Seishi Yokomizo به نام Inugami Clan به شکل 【Sukekiyo】 گزینش شد؛ با کمک ثمره محبوبیتی که اعضاء آن پیش‌تر کسب نموده ضمن توانگری و خلاقیت ایشان و پرداختن به راک تجربی توانست از دیرباز صوت ژرف و منحصربه‌فرد خود را به گوش طرفداران خاص خود برساند. و اما هم‌اکنون این پروژه از Kyo که از آن دیرینه‌ی کهنه تا بدین حالِ پر طراوت در جریانِ پر شتابِ ویزوال-کٍی ژاپن بوده؛ با خبر از ارائه‌ای جدید ارتعاشی به قلب سراسیمه شنوندگان خود می‌اندازد.

از چپ به راست: گیتاریست utA؛ درامر MIKA؛ وکالیست Kyo؛ پیانییست و کیبوردیست TAKUMI؛ و بیسیست YUCHI

 

تک‌آهنگ جدید این گروه که جمعاٌ ۳ قطعه در آن گنجانده شده؛ شامل ۲ قطعه جدید به نامهای 「Scarlet」 و 「mosaic shojo」 - و یک قطعه‌ی پیش‌تر منتشر شده(در سال ۲۰۲۰) به نام 「yumemidoro」 می باشد. همچنین یک نماهنگ برای قطعه دوم(mosaic shojo) به همراه ۸ اجرای زنده از تور 『 Tonari no hekiko 2021』 در نسخه منحصرسازی‌شده این سی‌دی در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود صحنات کوتاهی از آنها پیش از موعد مقرر از طریق درگاه سرویس یوتیوب گروه برای جلب نظر بیشتر طرفداران به نمایش گذاشته شود؛ زیرا تا اکنون تنها خبر مکتوب این انتشار در سایت رسمی گروه به اعلان رسیده است.

طراح: HIRO (نمایش و دسترسی به توئیتر ایشان)


تصویر چشمگیر جلد این اثر توسط HIRO طراحی شده؛ طراحی مستعد با ذائقه هنر سنتی ژاپن که با این حال از طریق دیجیتال-ارت و تکنیکهای طراحی مدرن و رایانه‌ای به طراحی الگوهای هنرمندانه خود می پردازد. این‌بار شاهد اثری با جزئیات از دختری زیبا هستیم که به اتفاق باتوجه بر مضمون و اتمسفر همین تک‌آهنگ ترسیم شده و باید گفت وجه خاص و به یادماندنی‌ای به آهنگ داده‌است.

 

  • 《این ترانه در ماه اکتبر〈مصادف با ۹ مهر / ۲ ماه دیگر〉منتشر می‌شود.》

 

 

تهیه و تنظیم؛ 𝕬𝖗𝖆𝖙𝖆 (آرتا.م)

❞حق نشر مگر با ذکر منبع(jrock.blog.ir) محفوظ می باشد. و اگر این مطلب به منظور آموزشی کمکی در راستای تولید محتوای شما کرد لطفاٌ با درج نام/منبع از سایت/نویسنده تشکر یاد کنید.❝

ما را در تلگرام نیز دنبال کنید.